Thursday, October 27, 2011

Day 22- What makes you different from everyone else?

hurmmmm...of course lar..sebab Allah pun menjadikan manusia nie memang xakan ader yang sama dlm dunia nie..kalo sama pun tetap ader jgk bezanyer..sebab semua tue memang dah ketentuan Ilahi...Allah Maha Berkuasa atas tiap2 sesuatu...

aper yang membezakan saya dengan orang lain ialah...nama..... tentulah salah satunyerkan...my parent...orang yang telah melahirkan saya kat atas dunia nie...semua sama jerkan..semua org akan punyai...tp yang bezanyer pada nama dan beza jgk sapa parent kiter kan?btol x?

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..............................yang membezakan saya dengan orang lain ialah..saya bertuah dan jugak bersyukur...sebab saya telah dijadikan isteri oleh che muhammad nur izzat bin che nawi...suami yang penyayang n sgaler2nyer dan ibu kepada che muhammad muaz afham,anak yang sangat bijak n hensem dan jugak che muhammad muaz amsyar anak yang sangat cergas n sangat banyak cakap..hihihihi....




No comments:

Post a Comment